Sunday, January 22, 2012

sedeh nye aty aku :(

last 2weeks..buah aty aku dpt call dr mummy dia..mummy dia call suh balek sabah and smbung belajar..sedeh nye aty aku nie,hnya laa tuhan yg tahu..lepas dia abes ckp ngn mummy dia.ktorank brdua nanges same2 mengenang ape yg nak jadi kan..time tuu aku rase terharu gile bile nmpk aer mate dia mengaler tuk aku..tk pena laa seumur idop aku org laky nanges mcm tu dpn aku...aty dia berat sgt nk tnggalkan aku kt kl ni..nk wt cmne kan.kputusan fmily..kene la ekott lau tknak pun..aku nak menghalang pun tk trdaye..sape la aku kn..just gf dia jee.aku just dpt berdoa yg trbaek tuk dia..maybe nie tuk mase dpn kitorang..aku hrp kan nye sgt..stahun tu dia kt sabah.while aku kt kl..haihh tktahu laa cmne aku nk tmpuh nanti..sape nak lyn aku mkn..lyn mara aku..lyn cengeng aku.lyn giler aku.lyn manje aku..duii sedehh nyeaaa..almost tiap2 mlm aku nanges.dia jelaa yg bole redakan sedeh aku nii ,walaupun aku tk bole tahan sedeh aku ni.aku da brjanji dan bersumpah aku akan tunggu dia..

No comments:

Post a Comment

comment bia ikhlas !